İŞ DEĞİŞİKLİĞİ

Category: ,


Çalıştığım Youthrep ve Kampus A.Ş. ailesinden ayrılıp 23 Temmuz 2007 tarihi itibariyle Superonline ailesine "iş geliştirme yöneticisi" olarak katılıyorum. 3 yıl önce kampus marka yöneticisi (KMY) olarak çalışmaya başladığım Youth Republic' te "kurumsal iletişim yöneticisi" olarak çalışırken Kampus Reklam içinde aynı görevi yapmaya başlamıştım. Ve artık onlardan ayrılıyorum. Asla unutmayacağım Youthrep ve çalışanlarını şimdiden çok özledim diyebilirim. Ancak Superonlineda da birlikte çalışacağım ekipte çok değerli kişilerden oluşuyor ve orada olmaktanda çok mutlu olacağımı söyleyebilirim. Aynı zamanda "United Plankton" ekibinden Oktay ve Cihan la da aynı ekipte yer almak büyük keyif olacak.

sizinle paylaşmak istedim.

Comment (1)

hayırlı olsun

Related Posts with Thumbnails