İyi ki doğdun...

Category:

Hastanelerin sadece hüzünlü haberlerin verildiği yerler olmadığını öğrendiğim tarih 1.12.2004. Doğumhaneden bir hemşirenin kucağında miniminnacık bir kız çocuğu geçmişti gözlerimin önünden. İlk gördüğüm an yüreğimin "baba" olmanın mutluluğu ile dolduğunu hatırlıyorum. Hemşire bazı testler için topuğundan kan almak için ağlamasına aldırmadan uğraş verdiğinde ise hemşireyi dövmemek için odadan ayrılmıştım sonrasında. Betüş (Hande Betül) büyüyecekti şimdi gözlerini açtığı andan itibaren babasının biricik kızı olarak. Bugün 4. yaşını bitirdi kızım. Kendisine göre abla oldu artık. Bugün pastasını üflerken, elimi tutmadan koşmak isterken, sinemaya gitmek için yanıp tutuşurken, O'nunla miniş oymamam için ikna konuşması yaparken (ama baba minişlerim de seni çok özlemiş cümlesi ile) O'nu ilk gördüğüm anı asla unutamayacağımı anladım. Zira O ne kadar büyüyor olursa olsun hep küçücük olacak elleri avuçlarımda. Gözyaşlarına sebep olan herkese düşman olacağım. Baba olmanın huzuru beni daima mutlu edecek.

O'nunla kitap okumaktan, sohbet etmekten ve yanında olmak için çırpınmaktan asla vazgeçmeyeceğim.

"Seni çok seviyorum baba" cümlesini duymak için hiç ölmemek isterdim.

Seni çok seviyorum kızım

İyi ki doğdun!...

Yazıya dair ff linki için tıklayınız.

Babaolmak.com' u ziyaret ettiniz mi?

Comments (5)

Of be Muammer.. Öyle bir yerden vurdun ki beni, tahmin bile edemezsin. Yarın doktordan randevu aldık. Kız arkadasımla kürtaja gidiyoruz. Ve ikimiz de salak gibiyiz kaç gündür. O ultrasonra çekilen siyah beyaz, minicik fotoğrafı masaüstümden, yanımdan, gözümün önünden ayıramıyorum. Allah-ki kendisiyle aram hiç iyi değildir- ikinize de uzun ömürler versin. Mutluluklar diliyorum ömür boyu. Aynı zamanda sağlıklı bir hayat diliyorum. Kimliğimi gizlemek zorundayım, ama heyecanını, onu ne kadar çok sevdiğini gtalk konusmalarımızdan iyi biliyorum. Seni sonuna kadar hakeden bir evlat. Hep böyle ol.

Gerçekten üzgünüm. Umuyorum yarından sonra herşey daha iyi olsun. Bu yazdıklarımı ve daha fazlasını hissettirecek harika bir bebek dilerim size. Sevgiler

Betüş de bir gün senin için böyle mükemmel bir yazı yazacak emin olabilirsin. O gün unutamayacağın pek çok şeyinizin olduğunu daha iyi anlayacaksın :) İyi ki doğmuş Betüş. Hayatı boyunca hep onu seven, kırmayan, üzmeyen insanlarla geçsin saniyeleri...

Ağabeyciğim; Gözlerim doldu bir an, ama eve gidince insanın babasına sarılamaması çok daha zor. Bununla ilgili sayfalarca yazabilirim hıçkırıklara boğularak, zor tutuyorum kendimi. Size baba diyebilir miyim? :) Betüş'cüğüme nice nice mutlu yıllar diliyorum, çok şanslı bir evlat o.

böyle bir çocuğun halası olmak çookk güzel birşey..düşünüyorumda sen babasısın nasıl birşey tahmin edebiliyorum.. ikinizide seviyorumm.. yazın harıka olmuş..betül bunları okuduğunda eminim senden hiç ayrılamıycak...

Related Posts with Thumbnails