Aviva'da Yüzyüze Eğitim

Category:



Daha önce e-BEAS sürecinden bahsetmiştim. Şimdi bu sınavı geçtikten sonra Aviva Hayat ve Emeklilik'de hangi aşamalardan geçeceğinize bir bakalım. Aviva HE'de e-BEAS sonrası "ürün bilgisi eğitimi" ve havuz denilen

bilgisayar ortamında müşteri bilgilerinin kayıt altına alındığı ve plan hesaplamalarının yapıldığı "Stramar eğitimi" alınır. Şubenizde alınan bu eğitimler sonrasında "yüzyüze eğitime" hazır hale geliyorsunuz. Yüzyüze eğitim, 11 gün süren iki aşamalı bir eğitimdir. İlk aşmada, şubede idari

işler sorumlunuz tarafından verilen "Finansal Danışman Sunum Dosyası"nı sunmayı ve müşteri profili analizi yapmayı öğreniyorsunuz. İkinci aşamada ise, daha çok emeklilik planları üzerinde durarak telefon görüşmelerini inceliyorsunuz. Tüm bunlar sonunda, şubenize dönüp oryantasyon sürecine giriyorsunuz. Satış müdürlerinizle "gölge görüşmelere" gidiyor ve analiz yapıyorsunuz. Ve artık sahadasınız...:)

Ben henüz yüzyüze eğitimin ilk aşmasını tamamladım. Pazartesi- Cumartesi günleri arasında geçen bu ilk eğitim sürecinde; finansal (FD) sunum dosyasının yorumlanmasını, finansal planlama analiz formunu doldurmayı ve müşteri profil analizi yapmayı öğrendim.

Eğitmenimiz, İstanbul Genel Müdürlük Eğitim Departmanı uzmanlarından Zafer Maşalacı idi. Yeniliğe açık, iletişimci, cömert (çikolata dağıtmakta:)), 14 aylık kızı minik Elif'in sesine hasret ama hep neşeli, hep neşeli. Zafer Maşalacı için söylenecek tek şey; kattıklarınız için kocaman bir teşekkür...

Comments (0)

Related Posts with Thumbnails