İyi ki doğdun kızım

Category:

-Kızım nasılsın?
-İyiyim babacım sen nasılsın?
-Ben de iyiyim kızım. Doğum günün kutlu olsun bitanem.
-Teşekkür ederim babacım.
-Ne yapacaksın bugün bakalım?
-Arkadaşlarım gelecek, onlarla oyun oynacağım veee yastık savaşı yapacağız.
-Aaa harika gerçekten. Peki mutlusun?
-Çok çok çok mutluyum babacım, çünküü Perşembe günü yanına geleceğim. Anneme sordum, 2 gün kalmış.
-Evet bitanem. Ben de çok mutluyum. geldiğinde bizde birlikte kutlayacağız.
(Bugün Hande Betül'le yaptığım telefon konuşmasından)

Kızım 5. yaşını bitirdi bugün.

Bu yıl uzun uzun cümleler yazmayacağım. Duygularımı, özlemimi, O'na olan sevgimi anlatmam için kelimelerin yetmeyeceğini biliyorum çünkü.

Allah sağlıklı, güzel, huzurlu bir yaşamı O'na sunabilmem için bana güç, sabır, umut ve azim versin.

Seni çok seviyorum güzel kızım.

Comments (2)

harıkaa yaa ...ne guzel bı dıalog baba ve kızın ılıskısınde..muammer abıcım bende bu duana kocaman yurektn bı aminnnn dıorum.ve Hande cooook güzel bir kız olmussun mınık arkadasım benım..tekrar dogum gununu kutluorum ve senı opuyorum...Yeşim Ablan

babam ve oğluma farklı ve iyimser bir hikaye ile rakip olacak başyapıt.... abarttım biraz belki ama okuduğum yazının saflığının yanında hiç bişey. umarım beraber, uzun ve mutlu bir ömür yaşarsınız...

Related Posts with Thumbnails