Didim'de bir gün

Category:



Sizlere daha önce hafta sonunu farklı kılmak için bilmediğiniz bir yerde denemediğiniz bir şeyler yapabilirsiniz önerisinde bulunmuştuk. Bu Cumartesi Didim Mavişehir de çok farklı bir gün geçirdim. Tanımadığım bir yerde hiç tanımadığım insanlarla oldum. Gün doğumunu ve gün batımını seyrettim. Bu ikisi arasındaki zamanda "Çakır Cafe" yi keşfettim. Mavişehir sahilde küçük bir yer. Ramazan Abi cafeyi 11 yıldır işletiyor. Ayşe yaz ayı eğlencesi orada çalışan İzmirli, Radyo Televizyon mezunu, İngilizce bilen eğlenceli bir kız. Özlem Ayşe'nin arkadaşı ve Didim' de yaşıyor. Bakın ne çok şey öğrenmişim haklarında...hatta Ayşe bulaşık yıkamayı seviyor ve tavlayı çok iyi oynuyor:) 5-0 yenildim ordan biliyorum. Maç bile seyrettim. Antalyaspor' un ligten düşmesine üzüldüm, Cabbar adında şirin bir köpek sevdim, kağıt oynayan yaşlıları izledim...açıkcası İstanbul'un yoğun stresli gününden çok uzakta sakin bir ege günü bana çok iyi geldi. Ayrıca bi dolu sıcak insanla tanıştım Akşam saat 20 de Didim - Ankara otobüsünde Moth ile buluşuncaya kadar. Pazar mı ne yaptık...e Ankaradaydık!

Lütfen yolunuz Didim' e düşerse gidip Çakır Cafe'yi görün. Orada ki insanları birbirine paranın değil sevginin bağladığını keşfedeceksiniz. Ayrıca güneşin batışını seyredin, fotoğraf çekin ve dinlenin.

fotoğraflar nerede sizce:)

Comments (0)

Related Posts with Thumbnails