BES'i orta ve uzun vade de değerlendirmek

Category:

Odtü Teknokent'teki müşterilerimden bahsetmiştim. Geçenlerde son müşterilerimden olan Çağrı Bey'in verdiği referansla arkadaşı Esra Hanım'la görüştüm. Esra Hanım sisteme orta ve uzun vadeli girerek emeklilik kazanmak istediğini ve kendisine aylık maaş bağlanmasını istediğini belirtti. Kendisine hazırladığım projeksiyonların rakamsal verilerinden memnun kalan Esra Hanım sisteme girmeye karar verdi. Ancak kendisine bir öneride bulundum: Orta ve uzun vade de kar elde etmek isteğiyle sisteme giren Esra Hanım'a, aylık ödeyeceği katkı payını ikiye bölmeyi teklif ettim. Böylelikle, orta vade de planlarından birini bozdurduğunda, diğer planı emeklilik için birikiyor olacak ve hem fon sepetini bölmemiş olacak, hem de farklı fonlarda, farklı getirilerden yararlanabilecek. Teklifimi olumlu değerlendirdi Esra Hanım ve Aviva ailesine dahil oldu. Tekrar hayırlı olsun diliyor ve hoşgeldiniz diyorum.

Comments (0)

Related Posts with Thumbnails