Her okul için bir web sitesi yapmalı mı?

Category:

Eğitim-öğretim yılının ilk gününde bir ilköğretim okulu için yapılan web sitesi hakkında birşeyler yazmak istedim. Erzincan da bulunan Göktürk İlköğretim Okulu' nun web sitesini değerli dostum Oktay'ın "Google" da benim adımı arattırmasıyla tesadüfen bulduk. Site öncelikle bizi karşılayan müziği ile şaşırttı. "Oldukça kötü" notunu verdiğimiz sitede öğretmenlerin ve personelin siteye konulmak üzere seçilen fotoğrafları da dikkat çekici. Daha özenli davranılarak en azından bu kusurlar yok edilebilirdi diye düşünüyorum. Bu site sayesinde her okul için web sitesi yapmanın iyi bir fikir olmadığını bile düşünmeye başladım. Bakalım siz ne düşüneceksiniz...

Saygı değer öğretmenlerimizin ve değerli öğrencilerin yeni eğitim-öğretim yılını kutlarız.

Siteye ulaşmak için tıklayınız.

Comment (1)

ordan çıkacak çocukların halini şimdiden görebiliyorum, yazık ki ne yazık

Related Posts with Thumbnails