Yeni İsmiyle AvivaSA ve Zümrüt Plan

Category: ,

Son günlerde sıkça radyo ve televizyonlardan takip ettiğiniz gibi Aviva ve Ak Emeklilik 1 Kasım itibariyle %50 şirket ortaklığıyla birleşti ve yeni ismiyle AvivaSA oldu. Bu birleşmenin biz çalışanlara ve müşterilere önemli etkileri olacaktır elbette. Bu etkilerden biri de, daha önce görüştüğüm ancak bir Bireysel Emeklilik Poliçesi almak istemediğini söyleyen bir müşteri adayımdı. Çünkü kendisinin ve eşinin birer tane vardı başka bir emeklilik şirketinden. Birleşmeden önce kendisine finansal danışmanı olmadığım halde fon getirileriyle ilgili önemli bilgiler vermiştim. Sonrasında birleşme haberiyle bana ulaşan iş adamı Ali Bey, toplu parasını uzun vadede nasıl değerlendireceğini sordu bana. Ben de, kendisine AvivaSA'nın özel müşterilerine önerdiği 16.000 YTL toplu ödemeyle giriş yapılan ve daha sonra aylık ya da yıllık ödemelerle katkı payı ödeyeceği ve kesintisi olmayan Zümrüt Plan'dan bahsettim. Önceki yıllarda gerçekleşen verilerle müşteri örnekleri gösterdim. Getirilerden oldukça memnun kalan Ali Bey, artık müşterim. Kendisine hayırlı olsun dilerim.

Yeni ismiyle AvivaSA ailesine hoşgeldin diyorum.

Comments (5)

MÜŞTERİNİZE ÇOK GÜZEL YÖN GÖSTERMİŞSİNİZ TOPLU TOPLU ÖDEMELERLE TOPLU TOPLU KESİNTİLER VALLA ÇOK GÜZEL FON İŞLETİM GİDER KESİNTİSİ YILLIK 1.90 YÖNETİM GİDER KESİNTİSİDE MİNUMUM 3 NASIL Bİ KESİNTİSİ YOK BEN ANLAMADIM BRAVO VALLAAA

FYD ADEM

Sevgili FYD adem,
Kullandığım Zümrüt Plan sayesnde ve dağıttım fonlar sayesinde artıya geçen parayı hesap etmiyorsun. 1.90 lık fon işletim gider kesintisi sektörün en asgari olan kesintisidir diğer şirketlerle kıyaslarsan. Yönetim gider kesintisi de yüzde 3 olması o tüplu paranın üzerinden şirketin tek kazancı. Diğer şirketleri yüzde 6 oranındaki kesintilerini lütfen kontrol et. Müşterilerimi kıyaslarken diğer şirketleri de bilerek kıyaslamnı öneririm. Sana yol göstersin bir site önereyim:www.fonbul.com birleşmeden önce aviva'nın fonlarının nasıl getiridğine ve şirket prosedürlerine bi göz gezdir. Dğer şirketleri unutma lütfen. Bunun sonucunda sen bir tane yaptırmak isteyebilirsin:)

bende yaptırdım ama bu fon ile ilgili bir bilgim yok inşallah iyi olur bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim teşekkürler

Zümrüt plan kesintisi olmayan bir plan değil, fon işltm , yönetim gider ve giriş aidatı kesintileri mevcut.
Bununla beraber benim kabul edemediğim tek nokta şu; nasıl oluyor da başka müşterilerin verileri örnek olarak gösteriliyor.
benim poliçelerimi de örnek olarak benim dönemsel danışmanlarım mı kullanıyor???

Sevgili adsiz,

Elbetteki zümrüt planda bu tür kesintiler var ancak benim poliçeyi açtığım dönemde (2007) belli bir meblağın üzerinde olan müşterilere yönetim gider kesintisi %3 ila 0 arasında değişiyordu. Dolayısıyla müşterimden herhangi bir kesinti olmadı.
Gelelim rahatsız olduğunuz diğer mevzuya. Bu yazıyı yayınlarken müşterimden bilgilerini kullanma konusunda izin almadığımı nereden biliyorsunuz ya da ismi geçen şahsın sembolik bir isimden ibaret olmadığını nereden biliyorsunuz????

Ben de size bunları sorarım.

Sizin bilgileriniz bu şekilde bir yerlerde kullanılıyorsa sonuna kadar hakkınızı arayın derim. Müşteriden izin almadan ya da farklı isimler kullanılmadan bilgileriniz açıklanamaz.

Kolay gelsin.

Related Posts with Thumbnails