Ergene.com süreci – Bir site daha kapatılıyor mu?

Category:













Süreç öncesi bir gtalk konuşması

SAAT : 18:30
Melin Kayrahan : Selam onlayın olunca bi ses verebilcen mi :)
muhtar doymus: yes verdim
Melin Kayrahan: :) naber abi
muhtar doymus: şeftali yiyordum:D iyiyim sen nasılsın
Melin Kayrahan: oh maşallah :) ben de buz kola içiyom
muhtar doymus: oda iyiymiş
Melin Kayrahan: ;) “Baba” aradı. Bu hafta yapacağımız giklanç için der ki
muhtar doymus: evet süprizi var kesin :D
Melin Kayrahan: “Maslanç” ile “Giklanç” ı bu haftalığına birleştirip İstinyede yapsak ergene.com’ unda 1.yılı felan dedi süprizlerim var dedi.
muhtar doymus: hmm...iyiymiş
Melin Kayrahan: :)
muhtar doymus: ok abi
Melin Kayrahan: konuşayım çocuklarla
muhtar doymus: “Giklanç” güme gitmiyor değil mi?
Melin Kayrahan: onlar ok derse orası bize uyar dedim
muhtar doymus: uyarım
Melin Kayrahan: aslında gidecek gibi ama gitmeye de bilir
muhtar doymus: kurabiyesini yiyelim “Baba”nın
Melin Kayrahan: az önce de Biray aradı, bıdı bıdı yapmayın dedi 
muhtar doymus: Oo güzel Biray da geliyorsa
Melin Kayrahan: gelmez mi meslanç’ın elebaşısı O
muhtar doymus: başka kim davetli?
Melin Kayrahan: Özgenç'le bi konuşmak lazım asıl bu hafta bize “Analiz” yapacaktı O. Sen ok isen istersen konuşayım Özgenç ile
muhtar doymus: tel deyim bi sn “Büyükbaş”la konuşuyorum
Melin Kayrahan: ok ;) slm söyle hehe
muhtar doymus: “Giklanç” Perşembe olacakmış “Eee torun” da
Melin Kayrahan: “Eee torun” Perşembe abi :) “Gik” Çarşamba
muhtar doymus: ok ok Gik Çarşamba
Melin Kayrahan: “Eee torun” Perşembeye aldık artık
muhtar doymus: Büyükbaş’ı çarşamba ziyaret edeceğim de
Melin Kayrahan: malum
muhtar doymus: “Eee torun” Perşembeymiş
Melin Kayrahan: Çarşamba kaçta gideceksin peki abi “Gik” e ters düşer mi
muhtar doymus: ok yim bu arada Özgenç’i ara sen
Melin Kayrahan: tmm konuşup sana dönerim abi
muhtar doymus: ok dir

SAAT : 19:19
Melin Kayrahan: abi selam
muhtar doymus: yes
Melin Kayrahan: Özgenç le konuştum durumu çok belli değilmiş çarşamba için ama bir şey olmazsa gelirim dedi
muhtar doymus: ok dir
Melin Kayrahan: o zaman bu hafta “mes-gik” elele :D
muhtar doymus: ne güzel:D süprizler de var :D:D
Melin Kayrahan: hehe
muhtar doymus: abi bilg. başında olmayacağım bi süre kalktım bilgin olsun
Melin Kayrahan: bi sn bi sn :)
muhtar doymus: hm
Melin Kayrahan: abi
muhtar doymus: emret
Melin Kayrahan: bu görüşme ile ilgili olarak Gökten ile konuşayım mı?
muhtar doymus: konu?
Melin Kayrahan: cevap mı bekliyoruz “oggle” muhabbeti
muhtar doymus: aktar elbette ismini verdim :D
Melin Kayrahan: önceden haberi olsun dedim de :)
muhtar doymus: elbette onu arayacakları için değil ama listede ismi var bilsin tabe
Melin Kayrahan: hehe peki hadi kaç abi sen :) tutmiyim
muhtar doymus: ok dir
Melin Kayrahan: görüşürüs ;9


SAAT : 19:30
muhtar doymus: geldim
Melin Kayrahan: bu kadar çabuk mu yaa :D
muhtar doymus: yahu bi koşu gittim geldim 10. kattaki Muharrem Amcaya ekmek aldım:D:D
Melin Kayrahan: :D auahua Gökten ile konuştum ayaklancaz mı dio :D “hazırım” dedi :)hehe
muhtar doymus: elbette harekete geçme zamanıdır


HABER - basından dinliyoruz.

devletyoutubeukapatma.com kurucusu "Gökten Otuz" dan 3 gündür haber alınamıyor

SAAT : 19:33
Melin Kayrahan: :D auhauah biri “Ver hazzı” da “Eee torun” la ilgili ilginç yorumlar yazmış ama şu kısmına koptum bizler internet sektöründe örgütmüşüz.
muhtar doymus: :D:D:D
Melin Kayrahan: ergene.com olayı demiş :D auhauha
muhtar doymus: kısmen doğru sayılmaz mı
Melin Kayrahan: hehe ergene.com muyuz biz :D
muhtar doymus: ele başı kim çok merak ediyorum ergene.com hahahaahahahahah
Melin Kayrahan: seen abi ben olacak halim yok ya beraat ederim :D uahuah
muhtar doymus: o nereden çıktı yahu önderliğini çoktan ilan ettim. Melin, sıyrılamazsın Giklanç’ı senin önderliğinde yaptık :D

DAVA SÜRECİ – Mahkeme salonu

Melin Kayrahan : hakim bey yehu payps annattıydım wala suçsuzum
Hacı (Hakim): ne anlattım dedin yavrum, demek örgüte ait bir "tag"
Melin Kayrahan: bilirkişi atansın davaya lütfen
Hacı (Hakim): yahu payps
Melin Kayrahan: tag ???
Hacı (Hakim): yahu payps nedir? kimdir? yada kaç kişidir?
Melin Kayrahan: örgüt mü bunlar bilmiyorum ki
Hacı (Hakim): kayıtlarda bir takım bahçelerde toplanıldığı yazıyor doğru mu? bahçe sahipleri tetkik edilsin, umuma açık mekanlarda gruplaşmalar tespit edilmiş.
Melin Kayrahan: Mali desteği Oktay bey sağladı, Muhtar Doymuş aracılık etti
Hacı (Hakim): ergene.com' un çeşitli hedeflere "girişimci" dedikleri özel bir teşkilat ile
Melin Kayrahan : hı?
Hacı (Hakim): saldırı planı mevcut mu? “girişimci” denilen bu özel güç kaç kişiden oluşuyor? hangi dış mihraklardan besleniyor?
Melin Kayrahan: Estihayır besliyor.
Hacı (Hakim): yahu payps ile bağlantısı nedir?
Melin Kayrahan: pizacı mex de işin içinde
Hacı (Hakim): Estihair demek…hmm
Melin Kayrahan: koptum..suuu
Hacı (Hakim): sayın savcım bu olay sandığımızdan çok daha büyük
Melin Kayrahan: hakim bey 3 aylık cezamı 1 aya indiremez misiniz acaba
Hacı (Hakim): Melin Kayrahan adındaki önder görünümlü kişiliğin tevkif ine
Melin Kayrahan: he hacı be 1 ay be he haciosman hadi be
Hacı (Hakim): Estihayır ve pizacı mex in davaya dahil edilmesine
Melin Kayrahan: ühühühühü
Hacı (Hakim): Baba nın hapishane de bulunan yakınlara yemek götürmesinin engellenmesine
Melin Kayrahan: 
Hacı (Hakim): Melin Kayrahan adlı sanığın sözlü ifadesinin alınması ve bu süre zarfında tek başına internetsiz bir hücrede
Melin Kayrahan: hayııııııııııırrrrrrrrrrrr
muhtar doymus: bekletilmesine karar verilmiştir
Melin Kayrahan: yaşayamam internetsiz
muhtar doymus: alın götürün bunu
Melin Kayrahan: bari bi hatun ver yanıma be hacı
Hacı (Hakim): hadi oradan
Melin Kayrahan: canım sıkılmasın madem internet yok he hacı be
Hacı (Hakim): bunları yaho payps a önderlik ederken düşünecektin evladım
Melin Kayrahan: yaşasın zafer kahrolsun sm-oggle

Mahkeme Salonunda dışarıdaki sloganlar işitilir.
payps payps payps payps

Hacı (Hakim):
tivitır davasının görüşülmesi için yarın burada tarafların hazır bulunmasına karar verilmiştir

HABER - basından dinliyoruz


Sayın seyirciler bugün istanbul’da görülen ergene.com davası sanıklarından Melin Kayrahan’nın yeniden dinlenmek üzere internetsiz bir hücrede bekletilmesine, pizzacı mex ve estihayır’ ın bir sonraki davaya davet edilmesine, “yahu payps” ve girişimci” adlı örgüt organlarının araştırılmasına, tivitır davasının ise yarın başlamasına karar verildi.

Dava sırasında sanık Melin Kayrahan “kahrolsun sm-oggle” diye bağırırken destekçilerinin “payps” diye bağırmaları dikkat çekti.

Polis geniş güvenlik önlemleri almasına rağmen bazı taşkınlıklar engelenemedi. Mahkeme salonuna bilgisayar sokmak isteyen bir "girişimci" polis tarafınfan engellendi.

Girişimci, salona internet i sokarak davayı protesto etmek istediğini açıkladı.Bu sırada ergene.com ölmez internet bölünmez sloganları atan kalabalık dağıldı.

NOT : Bu hikaye de adı geçen kişiler ve olaylar gerçek hayattan esinlenilmiş.

NOT2: Bu yazı internet sitelerinin kapatılmasına ilişkin kararları protesto etmektedir.

Comments (0)

Related Posts with Thumbnails