Oktay bana logo yapsana...

Category: ,

Mothandmoth blogu için canım arkadaşım Can Oktay Heper' den uzun zaman önce vakit bulduğunda bir logo yapmasını rica etmiştim. Yoğun iş temposunun arasında biliyordum ki eziyet çektirecek bir uğraş olacaktı O'nun için. Sabırla bekledim...bekledim...bekledim:)

Son dönemlerde "oktaybanalogoyapsana.com" adıyla bir blog açmayı bile düşündüm ciddi ciddi. Ama Oktay unutmamıştı ve bana iki tasarım çalışması yolladı dün. İki çalışmayı da çok sevdim. Kendisine buradan : "Tasarım aşkına, harikasın" demek istiyorum.

Açıklama : Elbette ki logoyu kullanmadan önce bir template çalışması gerekecek

Sizce hangi logoyu kullanmalıyız? yorumlarınızı bekliyorum...

Not : Aynı zamanda "Devletşah" ın bugün yazdığı "blog yazmayı neden seviyorum" yazısını okuyunca mothandmoth' u neden bu kadar çok sevdiğimi düşündüm. Devletşah cevabı vermişti aslında "Ben aslında paylaşmayı seviyorum. Öğrendiklerimi, mutluluklarımı, hüzünlerimi..."

Kutlama : Devletşah' ın Yemek.name' si bir yaşını doldurdu. Bu değerli çalışmayı blogundan geri sayımla duyurduğu zamanı hatırladım. Ne mutlu...

Comments (4)

bence alttaki logo...ilki gözümü yordu sanki beyaz siyah yeşil üst üste. bir de basılı kullanmayacağını ve boyutları düşünerek 2 diyorum.

Ben aslında alttaki logoyu beğendim. Kanat çırpıyor gibi görünüyorlar. Ekranı bozuk olup pırpır edenlerde gerçekten kanat çırpabilir.

Aynı zamanda alttaki bu duygular nedeniyle göz yorucu. O yüzden sanki üstteki daha bir kullanışlı olurmuş gibi geliyor bana.

Ayrıca güzel sözlerin için utandım..

Bence üsteki logo daha güzel. Alttaki daha geniş, hattâ biraz kaba gibi...

Ben de üsttekini beğendim.

Related Posts with Thumbnails