Blog yazarları bu ara ne okuyor?

Category:

Bugün friendfeed de bir soru sordum. Acaba blog yazarları neler okuyorlar merak ettim. Ben aldığım cevaplar sonrası okumam gereken çok sayıda kitap fikri edindim. Sizler içinde çok faydalı olacağını düşünüyorum.

Yaşam için Aikido - Gaku Homma - Muammer Okumuş
Herşey Seninle Başlar - Mümin Sekman - Metin Kahraman
4 Saatlik Hafta - Timothy Ferriss - Harun Pekşen
Computer Networks - Andrew S. Tanenbaum - Yusuf İBİLİ
False Impression - Jeffrey Archer - Ceyhun AKSAN
Mesele Ne Kadar İyi Olduğun Değil Ne Kadar İyi Olmak İstediğin...Paul Arden - osman faruk
A'dan Z'ye Kadar Pazarlama - Ömer Enis
Duyular ve Marka - Martin Lindstrom - Ali Murat Ceylan
Street Smart Internet Marketing - Justin Michie - Burcu Tüzün
Yerdeniz Hikayeleri - kara
Gerilla Reklamcılık Sıradışı Marka İletişimi - Michael Dorrian, Gavin Lucas ve Mutluluğun Mimarisi - Alain de Botton. - Lyn
Cengiz Aytmatov - devletsah
Girişimcilik ve Girişim Kültürü - Prof.Dr.Nazif Gürdoğan - Özgür Emre Öztürk
Görünmez Kalp - Russell Roberts - Enes Acar
Aptalın Deneyimi ya da Aklını Başına Toplama Rehberi - Mirzakarim Norbekov - Hande Kiziltug
4 Saatlik Hafta - Timothy Ferriss - Burçak Sayınsoy
Yaban / Tünel - Y.Kadri Karaosmanoğlu / Ernesto Sabato - Yasin
Olasılıksız - Adam Fawer - Gürkan OLUÇ
Görünmeyen Ekonomist (Undercover Economist) - Tim Harford - Goktug Oguz
Görünmeyeni Satmak - Harry Backwith. - ibrahim yeler
Portobello Cadısı - Paulo Coelho - Levent Bali
Wikinomi - Eray Endes
Marka Yaratmanın 5 Adımı - Mike Moser - Oğuzcan Şahin
Arte Italiana, Dalle Origini A Oggi - Kemal Yaylalı
Hackers and Painters - Paul Graham - Turker Keskinpala
Predictably Irrational - Dan Ariely - Fatmanur Erdogan

not : Yusuf İbili' den de kim hangi marka cep telefonu kullanıyor? sorusunun cevabını bekliyorum:)

Comments (0)

Related Posts with Thumbnails