Sunumax ne ola ki?

Category: ,

Uzun zaman önce Amerika ve Avrupa' da örneklerini gördüğüm ve Superonline.com projesinin lansman döneminde kullanmayı çok arzu ettiğim bir uygulamayı türk bir şirketin ülkemizde pazarladığını öğrendim. Uygulamayı ülkemize, Paris' te dil eğitimi için bulunduğu dönemde gören 22 yaşındaki genç girişimci Sadık Kocabaşa getirmiş. Sadıkla MeetUp toplantısında tanıştım. Kıpır kıpır bir adam...Markasının adı "Sunumax"

Bu genç adamla hiç zaman kaybetmeden pazarlama müdürlüğünü yürüttüğüm Estehair' in kurumsal sitesinde kullanılmak üzere hazırlanacak "bir ilk uygulama" için el sıkıştım. Birlikte bu teknolojinin daha önce hiç uygulanmamış bir tarzını yapacağız.

Sadık, genç ve dinamik bir girişimci. Girişimi ise internet teknolojisi üzerine. Bu konuda heyecanları olan bir pazarlamacı olarak O' nu ve ekibini tebrik ediyorum. Eminim çok yakın zamanda çok sayıda marka yöneticisi onları tanıma şansına sahip olacaklar.

Mothandmoth olarak, bize düşen tüm desteği vereceğimizi iletmek isterim.

Sunumax' in web sitesini ziyarett etmek için tıklayınız.

Sunumax' in blog u için tıklayınız.

Comment (1)

Sunumax 'ı yapmış oldukları çalışmalardan dolayı tebrik etmek istiyorum. www.sunumax.com

Related Posts with Thumbnails