Wanted

Category: , ,

27 Haziran' da gösterime girmesine rağmen yeni seyretme fırsatı bu film (Wanted) ile ilgili düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istedim. Filmi daha önce bir yerde okumadım. Yalnızca seyretmiş olan bir kaç kişinin sarfettiği "mutlaka görmelisin" cümleleri ile bir yargım bulunuyordu. Bu yargının itici gücü ile filme girdim. Beklentim "etkileneceğim" yönündeydi. Film ilk sahnesi ile bunu başardı zaten. "Matrix" kokan bir eda ile başlayan film ara ara da "Matrix" i hatırlatmaya devam ederek devam etti. Ancak bu göndermelere rağmen filmin kendine has konusu ve bu filme özel görsellik oldukça keyif vericiydi.

Angelina Jolie' nin bugüne kadar gördüğüm en güzel performanslarından birisi bu filmdeydi. Bence son derece önemli bir rol üstlenip gereği gibi yerine getirmiş. Filmde Jolie' nin güzelliği kadar oyunculuğu da çarpıcı.

Morgan Freeman benim en çok sevdiğim aktörlerden birisi. Çok sayıda filmini seyrettim ve her zaman performansını beğendim. Bu filmde de son derece iyi bir performans göstermiş olsada sanki "artık genç oyunculara yol veriyorum" tarzı kokan bir duruşu vardı.

James McAvoy' un "Spiderman" filmine gidebilecek başlangıç performansı filmin ikincisi yarısında "Matrix" ruhuna ayak uyduruyor. Aradaki bu performans (önemli insan-önemsiz insan) farkı da filmin eleştirdiğim noktalarından birisi.

Ancak tüm bunların yanında filmin seyirciye oynayan yanı en çok eleştirdiğim tarafıydı. Usta, güzel, tecrubeli oyuncuları ile iyi bir seyir sunan filmin "önemsizsiniz, önemli olabilirsiniz, önemsiz olmaya devam edin çünkü anormal olmak o kadar da iyi değil" gibi gel-gitlerle dolu mesaj verme çabası son derece ciddi bir sorun diye düşünüyorum.

Filmin websitesi için tıklayınız.
Film ile ilgili bilgi almak için tıklayınız.

Comments (0)

Related Posts with Thumbnails