Blog yazarlarının cep telefon markaları

Category:

Dün friendfeed de blog yazarlarının hangi kitapları okuduklarını -güncel- öğrenmiş ve Yusuf İbili' nin aynı zamanda yaptığı "kim, hangi telefonu, neden kullanıyor" sorusunun cevaplarını kendisinden beklediğimi yazmıştım. Yusuf, geceyarısı "ahanda budur" deyip mailledi aşağıdaki sonucu. Banada sizinle paylaşmak düştü.

Aşağıdaki cevapların dışında Yusuf iphone 3G' e geçme niyetlerini öğrenebilmiş. Bu konuda şunu söyleyebilirim, herkes iphone 3G ya alacak ya da almak istiyor. Bu önemli bir ayrıntı diye düşünüyorum. Iphone gerçekten bir devrim yapmış zihinlerde.

Özgür ALAZ
Samsung fakat markasını bilmiyor.
Yarışmadan kazanmış, öylece kalmış.

Yusuf İBİLİ
Nokia 6233
Dayanıklı olması ve sesinin yüksek çıkması onu cezbetmiş.

Gürkan OLUÇ
Nokia 6030
Konuşmak ve mesaj çekmek amacı ile 3 sene önce almış, halen kullanıyormuş.

Yunus TUNAK
iPhone 2G
Mail, ajanda, todo, internet ve temel telefon fonksiyonları için.

M.Hakan DERYAL
Nokia E90
Communicatior her an internete rahat bir şekilde ulaşmama imkan sağıyor. Çok gezen Kodlayıcı & Sunucu Yöneticisi için olmazsa olmaz.

Volkan BİÇER
iPhone 2G
Geniş Ekran, wireless ve aplikasyonlar. Hayatı kolaylaştırıyor.

Alemşah ÖZTÜRK
iPhone 2G
İnternet insanı, elbet vardır iyi bir gerekçesi.

Burçak SAYINSOY
iPhone 2G
Browser, mail ve 3.parti uygulamalar için.

Tevfik Bülent ÖNGÜN

Sony Ericcson P1
Gayet memnunum.

Türker KESKİNPALA

Motorola Razr
Beleş sirke baldan tatlıdır hesabı.

Koray AL
HP rw6815
WM6 olduğu için.
Özellikle mail konusunda alternatifler çok.

Muammer OKUMUŞ
Nokia fakat markasını bilmiyor.
Yeni iş değişikliği yaptı ve yeni şirketinde henüz Blackberry' si gelmedi. Blackberry' i internet erişimi özelliği nedeniyle seviyor.

Eray ENDEŞ
Blackberry 8100
Sürekli online olması ve uygulamalar.

Yavuz Selim ŞEN
Nokia 6300
Çok ince hoş duruyor. Taşıması kolay.

Ali Murat CEYLAN
Blackberry 8320 Herşeyin kendi kendine olup bittiği bir telefon. Ne istediğini biliyormuş gibi davranarak beni hep şaşırtıyor.

Onur ÖZER
Nokia N82
Hepsi bir arada. İnternet, müzik bir kenara, yanımda ayrıca fotoğraf makinesi taşımıyorum.

Ahmet Bülent ZORLU

Sony Ericcson 790i
Mp3 çalar, fotoğraf makinesi ve telefonu tek cihaz olarak taşımak istemiştim.

Handem Erkay GÜNER
iPhone 2G
Mac ile mükemmel uyum, internet'den anlık bilgi ihtiyacımı karşılamak için süper. Wireless!! Portatif fotoğraf albümü: Bir anne daha ne ister ki?

Oğuzcan Şahin

Sony Ericsson k700i
3 senedir kullanıyor.

Yavuz Selim
Nokia 6300
ince ve çok hoş duruyor, taşıması kolay

Ali Murat Ceylan
Blackberry 8320
herşeyin kendi kendine olup bittiği bir telefon. ne istediğini biliyormuş gibi davranarak beni hep şaşırtıyor. bu biraz felsefik oldu. Hep ağa bağlı olması ve push mailler için ilk tercih.

Can Oktay Heper
Blackberry / Ericsson
modelini bilmiyorum ama son James Bond da tırt bir kötü adam bomba patlatmakta kullanıyordu aynı telefonu.

Lyn
Nokia n95 kullanıyorum
fonksiyon ve kapasitesi gereksinimlerimi karşılıyor ama ebatı biraz problemli, tek elle pek kolay yönetilemiyor, neredeyse on beş yıl öncenin kalın büyük ericsson'ları gibi...

Özgür Emre Öztürk
Motorola RAZR V3

Yasin
Nokia 2630.
J2ME projemi gerçeklemek için Java destekli bir telefon lazımdı, en ucuz Nokia da buydu o zamanlar. O yüzden bunu aldım.

Göktuğ Oğuz
Iphone 2.0
Hersey var ve ne istersen o oluyor. Takılma tıkanma yok. şık. ipod tasıma derdi bırakmıyor. Internetde gezme keyfi muhtesem. Bundan sonra iphone dışında birsey kullanacağımı sanmıyorum.

Göktuğ Çitci
Blackberry 8320
exchange ile konusuyor, hizli ve sorunsuz


Paylaşımı için Yusuf İbili' ye ve cevapları için blog yazarlarına çok teşekkürler.

Comment (1)

firma telefonum nokia 6070.
kızılötesi ile günlük raporlarımızı pda üzerinden göndermek için kullanıyorum.
kendi telefonum nokia N93İ.
N93i mi çok seviyorum ama takoz olduğunu söylüyorlar çok büyükmüş cebe sığmazmış falan filan.
banane yaa ben çantamda taşıyorum zaten:)

sevgilerimle.

Related Posts with Thumbnails